Oszczędność czasu dzięki odzieży roboczej w firmie logistycznej
Zakres działań
- Zamawianie
- Pranie
- Serwisowanie
Kim jest klient?
Nasz klient to firma działająca w branży logistycznej i spedycyjnej.
Z czym przyszedł klient?
Firma miała trudności z zarządzaniem odzieżą roboczą i czasem, jaki wymagało to zadanie. Pracownicy poświęcali nadmiernie dużo roboczogodzin na zamawianie, kontrolowanie i dystrybucję odzieży, co przekładało się na ich efektywność operacyjną i produktywność. Ludzkie błędy prowadziły do przestojów.
Nasza propozycja
Zaproponowaliśmy naszemu klientowi pełną usługę wynajmu odzieży roboczej. Wszystkie procesy, związane z zamawianiem, praniem i serwisowaniem wzięliśmy na siebie. Zautomatyzowaliśmy je, aby skrócić ścieżkę wymiany informacji i reakcji na potrzeby. Pracownicy firmy otrzymywali regularnie odpowiednią, czystą i gotową do użytku odzież.
Krok w stronę profesjonalnej odzieży zaczyna się od Twojego telefonu.
Efekty współpracy
Dla firmy logistycznej, w której liczy się każda godzina, wynajem odzieży roboczej okazał się strzałem w dziesiątkę. Efekty, jakie osiągnął klient to:
- oszczędność średnio 15 roboczogodzin miesięcznie na pracownika, dzięki wyeliminowaniu konieczności zarządzania ubraniami roboczymi
- zredukowanie przestojów do minimum dzięki zautomatyzowaniu procesu wymiany, napraw, czyszczenia i dostaw
- skupienie się na strategicznym rozwoju dzięki zoptymalizowaniu procesów operacyjnych.
Lepsza organizacja pracy i większa efektywność to korzyści, dla których firma logistyczna korzysta z wynajmu, napraw i konserwacji odzieży roboczej.