Czym powinna się charakteryzować wysokiej jakości odzież reklamowa?

prędzej czy później każda firma zaczyna zaopatrywać swoich pracowników w odzież reklamową. Personel nosi koszulki, czapki czy spodnie z logo podczas pracy, ale również różnego rodzaju targów branżowych czy innych eventów. Cel – promowanie marki, jej usług, produktów i kreowanie pozytywnego wizerunku wśród potencjalnych klientów i kontrahentów. Czym powinna charakteryzować się odzież reklamowa wysokiej jakości?

Wysokiej jakości materiał odzieży reklamowej

Jedną z najczęściej kupowanych części garderoby w celu promowania biznesu są koszulki reklamowe. Są najbardziej uniwersalne i najłatwiej dopasować się do indywidualnych rozmiarów pracowników. Poza tym to właśnie na koszulkach logo, slogany, hasła reklamowe są najlepiej widoczne. Jednak jak wiadomo, koszulka koszulce nierówna. Wybierając odzież reklamową najlepiej jest zdecydować się na produkty wykonane w 100 % z bawełny.

Są one „oddychające”, nie zatrzymują wilgoci po wewnętrznej stronie koszulki i niwelują ryzyko pocenia się. Bawełna to naturalna tkanina, która nie podrażnia skóry i nie wywołuje uczuleń czy odparzeń. Ponadto ubrania z bawełny są odporne na wysoką temperaturę, w związku z tym można je łatwo doczyścić, a także prasować przy wysokiej mocy żelazka.

Niemniej nie zawsze bawełna będzie pożądanym wyborem. Czasami specyfika pracy, wykorzystanie odzieży na zewnątrz w trudniejszych warunkach pogodowych sprawi, że konieczne będzie wykorzystanie ubrań z wysokiej jakości poliestru. Są one wyjątkowo wytrzymałe i sprężyste, a także odporne na plamy i charakteryzują się niską higroskopijnością – dzięki temu doskonale sprawdzają się podczas deszczu.

Wysoka jakość druku logo na ubraniach reklamowych

Istotnym czynnikiem, na który trzeba zwrócić uwagę podczas wyboru odzieży reklamowej, jest metoda druku logo czy sloganu na koszulce reklamowej. Aby uniknąć szybkiego ścierania i kruszenia się napisów na ubraniach promocyjnych najlepiej wybrać jeden z 3 sposobów zadruku:

• haft komputerowy

• sitodruk

• sublimację.

Najtrwalszy wydaje się haft komputerowy, który jest zupełnie odporny na uszkodzenia mechaniczne ścieranie czy mechacenie. Do również doskonały wybór z tego względu, że wygląda niezwykle efektywnie i prestiżowo, a więc sam w somie jest świetną techniką reklamowa. Niemniej jest dość kosztowny, szczególnie gdy do zadrukowania jest spora powierzchnia i wymaga tkaniny o grubości przynajmniej 190 g.

Jedną z najpopularniejszych metod wydruku jest sitodruk. Nadaje się do stosowania na różnych rodzajach materiałów i jest bardzo trwały. Z kolei sublimacja, jako sposób znakowania odzieży reklamowej sprawdzi się jedynie na ubraniach z poliestru.

Cena ma znaczenie

Na rynku jest dostępnych wiele firm, które oferują koszulki reklamowe już od kilku złotych przy zakupie większej ilości sztuk. Warto podchodzić do tego typu ofert ostrożnie, gdyż może to oznaczać, że odzież reklamowa robiona jest z najtańszych, najgorszej jakości materiałów, a zadruk może nie wytrzymać nawet pierwszy 3 prań. 

Oczywiście nie jest to reguła. Jednak wytworzenie koszulki wysokiej jakości, która ma być produktem reklamowym, wyglądającym dobrze, gdy pracownik będzie blisko klienta, wymaga pewnego nakładu pracy, technologii i środków. Firmom oczywiście musi się opłacać wytworzenie takiej odzieży, szczególnie gdy korzystają ze sprawdzonej jakości materiałów i technologii. Dlatego nie należy się wahać, sięgać po nieco droższe ubrania reklamowe.

blog
AKtualności stapol

Zapraszamy na naszego bloga, gdzie znajdziesz aktualności z firmy oraz wiadomości ze świata wynajmu odzieży roboczej.

obserwuj nas
Facebook
LinkedIn